Ковшовий шнековий навантажувач Р6-КШП-6, редуктор до Р6-КШП-6
0 €
Опис
Ковшовий шнековий навантажувач Р6-КШП-6. Редуктор та інші комплектуючі - навантажувача Р6-КШП-6 .
Ковшовий шнековий навантажувач Р6-КШП-6. Редуктор та інші комплектуючі - навантажувача Р6-КШП-6 .
Ковшовий шнековий навантажувач Р6-КШП-6. Редуктор та інші комплектуючі - навантажувача Р6-КШП-6 .
Збільшене вивантаження до 3,40 метрів за рахунок подовженої на 1 метр стріли; Можливість модернізувати техніку встановленням тримера з поворотом на 180 градусів для максимального заповнення складських приміщень; Для зручного використання можливе встановлення виносного пульта керування Модернізований ковшовий шнековий навантажувач Р6-КШП-6 з поворотом тримера на 180 градусів. Модернізований ковшовий шнековий навантажувач Р6-КШП-6 з поворотом тримера на 180 градусів – прекрасний помічник для максимального заповнення складських приміщень. Навантаження зерна відбувається наступним чином: за допомогою шнеків здійснюється загарбання зерна і подача у ковші. Ковші подають зерно у верхню головку, яка направляє його в тример, після якого під силою інерції викидається назовні. Модернізований Р6-КШП-6 може застосовуватися для навантаження зерна і кукурудзи з наземних складських площ в автомашини, а також може бути використаний для роботи всередині складів. Основні Продуктивність за час чистої роботи, т/год 70 Потужність, кВТ 10,6 Довжина, мм 6650 Ширина, мм 4740 Маса,кг 1200 Зернонавантажувальна техніка Висота завантаження 8м Дальність завантаження 20м Габаритні розміри(з тримером, повернутим на 90°), мм Довжина, мм 3800 Ширина, мм 5845 Висота, мм 3360
Збільшене вивантаження до 3,40 метрів за рахунок подовженої на 1 метр стріли; Можливість модернізувати техніку встановленням тримера з поворотом на 180 градусів для максимального заповнення складських приміщень; Для зручного використання можливе встановлення виносного пульта керування Модернізований ковшовий шнековий навантажувач Р6-КШП-6 з поворотом тримера на 180 градусів. Модернізований ковшовий шнековий навантажувач Р6-КШП-6 з поворотом тримера на 180 градусів – прекрасний помічник для максимального заповнення складських приміщень. Навантаження зерна відбувається наступним чином: за допомогою шнеків здійснюється загарбання зерна і подача у ковші. Ковші подають зерно у верхню головку, яка направляє його в тример, після якого під силою інерції викидається назовні. Модернізований Р6-КШП-6 може застосовуватися для навантаження зерна і кукурудзи з наземних складських площ в автомашини, а також може бути використаний для роботи всередині складів.
Вартість вказана за метр пог., конвеєра довжиною не меньше 6м., без приводу. Транспортер (конвеєр) ковшовий - застосовується для транспортування сипкого продукту (зерно, комбікорма, гранули, тирса, пеллети, лузга та ін.). Конвеєр ковшовий їснує двох типів - ланцюговий та стрічковий. Ковшовий транспортер транспортує вантаж під великим кутом нахилу - 45-70 градусів. Виготовляємо транспортер ковшовий: з накриттям - для захисту вантажу від опадів та розпилення; з регулюванням висоти - для можливості погрузки в ємкості різної висоти; на колесах - для можливості використання в декількох пунктах перегрузки; з посиленим ставом - з мінімальною кількістю опорних ділянок або великих навантаженнях.
Норії стрічкові призначені для вертикального переміщення зерна і продуктів його переробки у млинах, комбікормових заводах, елеваторах, зерносушильних та зерноочисних комплексах, лініях гранулювання, хлібоприймальних пунктах та подачі зерна в склади та зерносховища. Використовуються для роботи як на відкритому повітрі, так і приміщеннях. Норії виготовляються продуктивністю 25,50,100 т/год та висотою до 40 м. Висота норії утворюється набором голови (приводної станції), башмака (натяжної станції), прохідних і ремонтних секцій. З'єднання усіх вузлів норії болтове. Завдяки конструкції головки норії не потрібно додаткових майданчиків для кріплення приводу. Усі норії укомплектовані механізмами зупинки зворотнього ходу. Натяг стрічки з ковшами відбувається в башмаку за допомогою двох натяжних гвинтів. Тяговим органом стрічкової норії є багатошарова гумова стрічка, на якій встановлені ковші металеві або з ударостійкої харчової пластмаси. Привод голови норії складається з мотор-редуктора імпортного виробництва. Редуктор з порожнистим вихідним валом з’єднаний з приводним валом і передає обертання на нього без муфти. Норія виготовляється у двох варіантах покриття: пофарбований порошковою фарбою синього кольору; оцинкова сталь. Додатково норії можуть комплектуватися датчиками завалу, сходу і швидкості стрічки. Спеціально розроблені і серійно випускаються майданчики обслуговування приводу і вертикальні драбинки з кріпленням безпосередньо на норію. Базовий комплект: голова з приводом; башмак; приймальний лоток; секція ремонтна; секції прохідні; стрічка з ковшами; комплект метизів. Додаткове обладнання: додатковий прийомний лоток; майданчик обслуговування приводу з кріпленням на норію; драбинка вертикальна з кріпленням на норію; датчик завалу натяжної станції; датчик сходу стрічки; пристрій контролю швидкості стрічки; шафа керування без кабелів; засувка з ручним/електро приводом з кріпленням на натяжну станцію (для завальних ям); вибухо розрядники; перекидні клапани, перехідники, сектори, зернопроводи. футерування поліуретаном голови, башмака, приймальних лотків. Можливі доставка та монтаж обладнання по Україні. Гарантія.